از هر دست بدی؟!؟

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

قدیمیا یه ضرب المثل خوبی داشتن که میگفت از هر دستی بدی از همون دست هم میگیری.

از هر فرد مسن و سالخورده و با تجربه ای بپرسی 100% بهت جواب میده که این ضرب المثل بی برو و برگرد درسته.

حالا جدی جدی بیایم و روی این ضرب المثل فکر کنیم. اگر به این باور برسیم که واقعا هر کاری بکنیم مطمئنا سرمون میاد خیلی کارا رو نمی کنیم. اگر شما که مخاطب هستید پسر باشید. فکر کنید که توی خیابون به دختری تیکه یا به اصطلاح خودمونیش متلک میندازید... و سعی در ایجاد رابطه دارید...

و حالا بگذریم که آیا شکل بگیره و یا نگیره. فرقی نمی کنه الان کاری به اینش نداریم.

اگر به این ضرب المثل اعتقاد داشته باشید و غیرت ایرانی هم توی وجودتون باشه، مطمئن باشید که از کاری که کردید پشیمون میشید ، چرا؟؟ چون که پیش خودتون میگید که : ای بابا!!! الآن من به این تیکه انداختم ، نکنه که پس فردا کسی به ناموسم تیکه بندازه...

چرا که مطمئنا این دختر هم بالاخره ناموس کسی هست دیگه!

اگر غیرت داشته باشیم و به این باور هم برسیم که اگر من الان تیکه انداختم مطمئنا یکی به : دختر خودم، همسر خودم، خواهر خودم، مادر خودم، نوه ی خودم و ... (ناموس های دیگم) تیکه میندازه دیگه این کار رو نمی کنیم...

کمی به مسائل عمیق تر نگاه کنیم تا ازشون درس بگیریم ...

 دنیا مدرسه و گذرگاهی بیش نیست...

به آن دل نــــبندیم ...

 


نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت17:46---29 آبان 1391
خیلی رک و با تاسف باید بگم غیرت تو جامعه ما نفسای آخرشه.......(هم زن هم مرد)از هیچ کاری عبا ندارند...........نمیگم همه اما اکثریت همین طوری هستند یعنی مردونگی توشون مرده......

behnam1125
ساعت19:21---4 آبان 1391
سلام داداش

دیگه حالم از این جامعه افتضا داره بهم میخوره

داداش ما برای اهل بیت جز گریه کردن
کاری نمیتونیم بکونیم

فدات بشم که بهم گفتی
از بس ناراحت بودم
یادم رفته بود که اونا شاید به امام فحش بدن

من که دیگه عقلم کار نمیکنه
اگه پیشنهادی داری بگو


همه دل خوشیم توی این دنیا همین است
که صاحبم پسره امیرالمومنین است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:تیکه,ناگفته ها,متلک,خدا,چندنگفته,,ساعت 10:9 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا